Solutii integrate de gestionare a portofoliului de clienti.Cum sa ne tratam clientii?

PERIOADA -
DURATA 2 zile
SALA UBC - Uzinexport
PRET 1000 lei / participant
BROSURA Descarca
INSCRIERE Descarca Formular

 


LECTOR

  • Corina Mardari

Trainer acreditat CNFPA

 

La sfarsitul cursului, participantii vor avea o imagine de ansamblu asupra felului in care trebuie tratat corect clientul, depasind granita vanzator-cumparator.

Cum sa fidelizam clientul prin imbunatatirea permanenta a serviciilor?

Elemente si tehnici simple, usor accesibile, dar eficace, in construirea unor relatii interpersonale.

 

TEMATICA

  • Comunicarea verbala si comunicarea la telefon
  • Comunicare non-verbala
  • Comunicarea scrisa
  • Managementul Timpului
  • Gestiunea stresului si Inteligenta emotionala
  • Managementul echipei si leadership
  • Managementul conflictelor

 

METODE UTILIZATE

  • Expunere
  • Dezbatere
  • Studii de caz
  • Discutii active