LECTOR
Auditor Intern si Specialist in Achizitii Publice, cu peste 11 ani experienta in domeniul achizitiilor publice
-
Prezentarea generala a sistemului achizitiilor publice
-
Legislatia privind achizitiile publice:
- O.U.G. 34/2006, ultimele modificari si completari :
-Ordin nr. 509/2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie;
-Ordinele nr. 302/2011 si nr. 313/2011 ale presedintelui A.N.R.M.A.P.
-O.U.G. nr. 52/2011 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 30/2006 privind verificarea aspectelor procedurale la atribuirea contractelor de achizitii publice, de concesiune de lucrari publice si de concesiune de servicii.
-Modificarea OUG nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor referitor la utilizarea fondurilor europene
-
Principii in achizitii publice
-
Domeniu de aplicare a legislatiei achizitiilor publice
-
Procesul de achizitie publica – etapele procesului de achizitie publica
-
Programul anual al achizitiilor publice – expresie a necesitatilor autoritatii contractante: estimarea valorii contractelor de achizitii publice, estimarea necesitatilor; stabilirea si utilizarea codurilor CPV
-
Rolul U.C.V.A.P. in procesul de achizitie publica-observator
-
Accesul, transmiterea si publicarea anunturilor/invitatiilor de participare, a documentatiilor de atribuire, eratelor si clarificarilor prin S.E.A.P, modalitati de realizare a 40% din volumul achizitiilor publice prin mijloace electronice in conformitate cu prevederile cuprinse in H.G. 167/2010.
-
Tipuri de proceduri de achizitii publice
-
Tipuri de contracte, acordul cadru
-
Criterii de calificare şi selecţie
-
Documentaţia de atribuire, criteriile de atribuire, oferte
-
Achiziţiile publice prin mijloace electronice
-
Operarea în SEAP
-
Proceduri de atribuire off line
-
Prezentarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică on line
-
Etapele procedurilor de achizitii publice
-
Etapele de finalizare a procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie de bunuri/servicii si lucrari. Managementul contractului
-
Soluţionarea contestaţiilor
-
Prezentarea principiilor ce stau la baza fundamentarii unei contestatii impotriva unei decizii a autoritatii contratante in cadrul unui proceduri de atribuire
-
Dosarul achiziţiei publice
-
Metode de imbunatatire a functionarii structurilor cu atributii in verificarea documentatiilor de atribuire (ex-ante) si a modului de atribuire a contractelor de achizitie publica (ex-post);
-
Studii de caz, discutii libere si solutii practice la problemele ridicate de catre participanti.